Friday, September 12, 2008

sape mau kad raya?

fufufu~ bahgia rasanya dapat mengetuk jari di keyboard vaio kesayangan ni lagi, meluahkan isi hati. kekeke~ seharian suntuh bertarung dgn ketidakupayaan celcom broadband yg cenonet tu utk "menghidupkan" tenet.. akhirnya berjaya jua....... ;pp bett yg menghantar pesanan ringkas meminta alamat cik zetty telah mmbuatkan cik zetty discover sumtin smalam. kad raya. oh.. yelaa.. lupe pulak dekat2 raye ni. mungkin sebab peluang tak beraya di sini tu tinggi, jadi tak tepiker langsung2 pasal kad raye ni.


kepada rakan-rakan sekalian,

dan dengan ini, saya cik zetty penjaja bijan ingin mengkhabarkan bahawa saya ingin menghantar kad raya kepada rakan-rakan sekalian. maka, kepada sesiapa yg ingin mendapat kad raya saya silalah berikan nama penuh beserta alamat anda kepada saya. peluang ini terbuka kpd sesiapa saja yg teringin kad raya buatan Malaysia *dan juga mungkin buatan tangan saya, hehehe*. dan saya juga berharap agar sekiranya kita berpeluang bertemu di masa hadapan, kad saya maseh lagi dalam keadaan sehat sejahtera, seperti tuannya.

sekian,
zetty yg baek dan sumil ♥♥♥





v(^.^)v

120908:1308

27 comments:

Honcho Cho said...

ok,im the 1st to respon. hehe.

Honcho Cho
F706 KG MASJID, SUNGAI PASIR
08000 SG PETANI,KEDAH.
eh,xpe ke letak alamat i kat sini?
haha

zettyshafiqa said...

bley..bley.. page aku pasang cctv.. jap.. honcho cho je? valid eh?

Honcho Cho said...

malu la i nk reveal true name ni..
haha..ok2 use khairul salikin =) sdp kan nama tu.hahaha

zettyshafiqa said...

ek ena.. macam tidak ku kenal.. sedap nama.. pandai pakcik dan makcik pilih.


;))

Anonymous said...

aku org 2nd!yeay!!

AZIAN NUR SUHANA YAHAYA(it's azian,not AZLAN)
lot 11,jln kunci air 4,kg sg tungku,36000 teluk intan,perak darul ridzuan~~~~

*mkesure smpi naaa,tak sampai,aku p bom umh hg!!!!ahahaha*

*letak setem yg chantek2 sket.aku nk simpan dlm collection aku*ahahhaa

TOXICSNAIL said...

ni btol2 ikhlas ke ni cik bijan???

i pn nak la..memndgkan skrg ni org kurg mmpraktikkan pemberian kt raya..sume nk gne SMS je..tensen gak hoho..sian pkcik2 jual kad raya
bebel lak aku ni

MOHAMAD AFIQ BIN AHMAD SAYUTI
no 17, lorong 4/1B serdang Jaya
43300 Seri Kembangan
Selangor Darul Ehsan

^_______________________^

zettyshafiqa said...

cik ayam.. klo aku tulis ayam ja smpai dak? aku takot TERtulis azlan hg marah pulak..

ni aku siyes nak bg neh inche jehan oi..

hgpa tggu ja laa kad raya aku na..?

laku neh klo nega.. rugi aku x charge singgit sorang. bley tampong kos setem. pi tak ikhlas laa pulak kan.. sheesh~

Anonymous said...

samapi..
sampai..
sampai pelempang jepun kt muka aku..
pasai pa??
sebab posmen tuh mesti dh marah gila2 kt aku!
ahahahahhaa

Anonymous said...

nak jugak zetty!hee

zettyshafiqa said...

jenoh posmen cari lam reban mane satu ayam yg dimaksodkan. kekeke~

syaza.. silelah isi borang ye. ofer maseh dibuke neh. ;p

Alia Ibrahim said...

nak jugakkkkkkkkkkkkk zetty yg chumilll..ehemm2..
NOR ALIA MARDHIAH BT IBRAHIM
1363 KG.NIBONG,
21100 KUALA TERENGGANU,
TERENGGANU..
=D
*mekaseyy*

zettyshafiqa said...

yeay! alia santek. akan kukirim kps anda.


*winkwink*

uniq said...

hahaha..
alia kal0t mcm zet dok jauh ja dr umah dia...wawawa..sori alia..=P
aku nk gak wey..
no 14,lorong putra 3,
taman desa putra,
01000,kangar,
perlis..
yg ni kna antaq awai2 sb jauh..
hehehe.
wey!
send almt ank gak kat aku...
aku nk bg gak la..hehe..
aku nk bett ank..=P

p/s:lagu polaroid ni best kan..
dlm versi oh chentaku ka...
versi yuna ka tetap bes!

zettyshafiqa said...

ditanggung beress. make sure cornflakes aku smpai gak la skali ngan kad raya tu. sat sat. frasa bett tu bwk maksod pa? ank ni pon..

bel=pembaris
aku=kurang setahap dari bel
aku=...... *tamau sebot*



lagu neh mmg syok gila!! aku layan abes ar yuna tgh mlam buta lam gelap tu...

Effa said...

Ms. Effa

1360, Jalan Lang 3, Pujut 4b, 98000, miri sarawak.

:)

uniq said...

ceq zetty oiiii..
apa yg ceq xphm..
meh ni aku nk abaq mai..
bett tu equal tu tiru..
so aku nk abaq..
aku nk tiru ang gak la..
dgn mereply balik kad raya ang..
sb tu aku sruh ank antaq msj kat aku alamat ank..
ala xkan la sep kdit mcm bett k0t..
maxis-maxis kita 1 sen ja pon kan?
hehehe..=P

zettyshafiqa said...

aku lupa laa yun...
bett sgt byk sinonimnya.
aku paham bett is equal tu tiru. bett jugak equal to tipu. dia kan suka nyakat kita ngan tipu helah dia yg ntahapahapa tu. bet selain itu equal to zoo. umpama membela objek bergayut di atas pokok, kerna sangat liar dan mematahkan perabot rumah.
cena tu..??


sian bett menjadi mangsa di sini. mintak mahap bett..

(=.=')

hanisahmckenn said...

eeeeeeeeee...nak jugak kad raye!!!!mau2..sekeping pown x dpt tahun ni...

nah2 alamat aku..

nur hanisah bt mohamad kani...
no. 58, jln cempaka, tmn gembira, kawasan 6, 42700 banting,selangor

yeay2!!!daa siyap tules =p

zettyshafiqa said...

effa dan jlo.. nantikad kad aku.


;))

TOXICSNAIL said...

tak sabar2 aku
nyum2

zettyshafiqa said...

uish.. gedik gile makhluk pluto neh. kekeke~ ;p

Anonymous said...

no.5 jln ttjs 3/8,tmn tuanku jaafar,71450 seremban,n.s.hee :p

nur akmal said...

hehehe!!~
zetty, i nak gak...
smpat ke tk, nk dpt nie sbb daku antr lwt alamt kt cnie...

Nur Akmal bt. Ismail,
Lot 2253, Kg. Panchor Kemumin,
16100, Kota Bahru,
Kelantan...

Ddh 3 hr sy tk mmbc blog org... br prasan ad promosi kd rayer prcma!!~

cik Iyllyana said...

Iyllyana Binti Che Rosli
Lot 1141p, Jalan Kenanga
Batu Burok,
20400 K. Trg

nak kad raye! :P

zettyshafiqa said...

ye ye! offer maseh dibuke..


nana lalink, u sure dpt punye!!


;pp

TOXICSNAIL said...

gedik ngn aku perlu dipisahkan
hahaha

zettyshafiqa said...

gedik dan afiq baru saje diletakkan lam satu ayat. nah! ;p