Sunday, August 3, 2008

di lewat autumn itu..

huhh? cik zetty's gonna talk bout the weather eh?? it's season, hunny.. musim, cuaca dan iklim are three different things owkay.. ;p

oke.. caner nak start ni.. errmmm.. autumn. autumn. i love autumn. skang kat bumi europe tu still summer. panas.
bak kate inche ali syafiq: hari2 cuci mate. hawt gals.. oh la di da~~
cik zetty menjawap: hahh.. yela tuu.. korek mate baru tauu..
i dont like summer. sebab summer panas. sebab summer menambahkan kadar perpeluhan. sebab summer bising. sebab summer sesak.
sebab summer...... tak secantik autumn.





tak ramai org suke autumn.

sebab autumn kering.

sebab autumn sunyi.
sebab autumn tak sesak.

sebab autumn boring.

orang kate klo suke autumn, maknenye org tu kesedihan, kesepian, membosankan..
slalunye orang yang wallow in self pity.

tapi aku tetap suke autumn.

bukan sebab aku kesunyian.

bukan sebab dibelenggu kepedihan.

bukan dalam kerinduan.

bukan jugak dalam mode-i-am-finding-my-solace-in- my-own-iron-jail-so-please-stay-outta-my-way.

jaoh skali sebab kegersangan. hehh~

aku suke autumn sebab kalernye : indah!
aku suke autumn sebab baunye : nyaman!
aku suke autumn sebab suasanenye : tenang!

aku suke autumn sebab rasenye : tak dapat ditafsirkan!

aku suke autumn jugak sebab : dia.

autumn
yg temukan kami.

autumn yg hubungkan kami.
autumn
yg eratkan kami.

autumn
yg gembirekan kami.

autumn
yg leraikan kami.

autumn
yg buatku lebih bahagia kini.


di lewat autumn itu....





(^___^)v


040808:0226

2 comments:

nur akmal said...

zetty, sy suke lg winter...
blh maen salji n blh mkn ice cmpur free...
hehehehe...

zettyshafiqa said...

winter sangat sejok!!
tak rase lagi..
dh rase, kot nak lari balek pe..


;))

p/s: mkn aiskrim dlm bilek ber-aircond sejok gile2 plg syok..